Stærk visuel identitet til mødrebrandet Momkind

Mødrefællesskabet Momkind har for nyligt fået ny visuel identitet udviklet af det kreative bureau WAAITT, samt tilhørende nyt website udviklet af webspecialisterne fra Pandi Web.

Embellageidentiteten til Momkind’s produkter er bygget op omkring wordmarkets “o” og prikken over i’et. Wordmarkets runde former kombineret med det lyserøde, røde, og blå giver samlet set en stærk identitet med masser af girl power. Om det er med vilje eller ej, er smukke runde former i virkeligheden det helt rigtige billede på graviditeter.

Momkinds nye website Momkind.dk blev lanceret på kvindernes internationale kampdag d. 8. marts – et smart træk da Momkind kæmper for mere ærlighed om moderskabets mange facetter, at bryde tabuerne og at give mødre den bedste start.

Bliv en del af fællesskabet og de Momkinds produkter hjemmesiden her eller på instagram.

Se mere fra WAITT her.

 

Se billederne af rebrandet nedenfor.

 

Foto: WAAITT

Foto: WAAITT

Foto: WAAITT

Foto: WAAITT

Foto: WAAITT

Foto: WAAITT

Foto: Screenshot fra momkind.dk