Alle kategorier

Fynske Fuhr Studio rebrander Kunstmuseum Brandts

Det fynske brand design studio Fuhr Studio leverer fuldt rebrand med masser af motion graphics til Kunstmuseum Brandts i Odense. Fuhr…

Læs mere

TV 2 varmer op til Tour de France med humoristisk kampagnevideo

Tour de France ruller igen den 26. juni, og i år er rekordmange professionelle danske ryttere klar til Touren. Hele 11 danske cykelryttere…

Læs mere

Tekstildesignstudiet Kibun laver limited edition-stol med TAKT

Kibun, der designer stilren tekstilkunst, indgår samarbejde med møbelproducenten TAKT. Sammen har de skabt en limited edition-produktion af…

Læs mere

Rådet for Sikker Trafik minder voksne om at huske (vikinge)hjelmen

I en ny kampagne vil Rådet for Sikker Trafik få cyklister til at huske hjelmen ved at drage paralleller til vikingetiden. Undskyldninger er…

Læs mere

Playtype leverer smuk skrifttype til bedemandsappen Empathy

Det danske skrifttypestudie Playtype har i samarbejde med søsterbureauet e-Types skabt en visuel identitet til den amerikanske app Empathy,…

Læs mere

Designduoen Oimachi skaber identitet til freelanceplatformen Teamway

Den københavnske designduo Oimachi står bag den nye visuelle identitet og website for freelanceplatformen Teamway. Teamway, der gør det…

Læs mere

Tuborg NUL-porteføljen udvides med to nye, frugtige varianter

Tuborg NULs nye farverige emballage sætter for alvor gang i sommerfornemmelserne. Nu mangler vi faktisk bare vejret. Sidste år stod…

Læs mere

Spine Studio designer Henrik Vibskovs vilde serie af modebøger

Den kendte modedesigner Henrik Vibskov har udgivet 3 bind, som samler alle hans værker fra 1997 til 2020. Bind 1 beskriver Henrik Vibskov…

Læs mere

Interviewmagasinet Dossier skifter format og grafisk udtryk

Hvornår har du sidst taget et magasin ned fra hylden? Vi er blevet så vant til, at have al information i verden ved vores fingerspidser, at…

Læs mere

Stærk visuel identitet til mødrebrandet Momkind

Mødrefællesskabet Momkind har for nyligt fået ny visuel identitet udviklet af det kreative bureau WAAITT, samt tilhørende nyt website…

Læs mere

Bold Scandinavia designer emballage til japansk toiletpapir

Den københavnske afdeling af designbureauet Bold Scandinavia (der også har afdelinger i Oslo og Stockholm), har fået til opgave at…

Læs mere

Røde Kors, Ældre Sagen, Mary Fonden og Ungdommens Røde Kors går sammen i kamp mod ensomhed.

Kig godt efter. Kan du se den? Altså ensomheden. Den kan være svær at spotte, men lige nu føler 380.000 danskere sig ensomme. Men jo flere…

Læs mere

Apotekets nye kosttilskud til gravide og spædbørn får pastelidentitet

Designbureauet Everland, som for nyligt også har rebrandet Tuborg Squash, har lavet identiteten til Apotekets nye serie af kosttilskud til…

Læs mere

Mød illustrator Andrea Ucini – Mesteren af den visuelle idé

Han kunne have valgt mange steder at slå sig ned, men illustrator Andrea Ucini fra Firenze bor med sin danske kone Irene og tre børn på en…

Læs mere

Carlsberg og Yellow Umwelt vil strikke verdens længste fantørklæde

Danmark, København, landsholdet og dansk fodbold gik sidste år glip af den største sportsbegivenhed på dansk grund. Men nu er det længe…

Læs mere

Steno sætter fokus på misforståelserne om Type 2-diabetes i en visuel fortælling

Hvad forbinder du med arv? Lyst hår. Mørkt hår. Et sommerhus. Udseende. Smykker. Porcelæn. Arv kan være mange ting. Men det kan også være…

Læs mere

Barkas står igen bag identitet og kampagne til årets CPH:DOX

Barkas har for andet år i træk udviklet den visuelle identitet og kampagne for CPH:DOX, Copenhagen International Documentary Film Festival.…

Læs mere

Irma og Mødrehjælpens nye plakat til fordel for sårbare børnefamilier og gravide

I samarbejde med Mødrehjælpen har Irma fået tre danske kunstnere til at skabe kunstplakater i løbet af 2021, og nu er den første af de tre…

Læs mere

Steff Houlberg og Magnus Millang skal bevare pølsevognen for evigt

"En ristet med det hele, tak!" En sætning vi alle kan nikke genkendende til, og en sætning du helt sikkert har brugt når du lander i…

Læs mere

Tuborg Squash opfrisker sin identitet

Designbureauet Everland, der er et spinout-bureau fra Kontrapunkt dedikeret især til FMCG-brands, har givet Tuborg Squash en ny frisk…

Læs mere

Frank Hvam forklædt som Søren Brostrøm

I en teaser for den nye sæson af Klovn, havde Frank Hvam fundet sit stiveste puds frem, og forklædt sig som selveste Søren Brostrøm under…

Læs mere

Screen dump fra Kræftens Bekæmpelse

Kræftens Bekæmpelse i ny kampagne mod overvægt

Hvor mange ufede fælder falder du i? Har du svært ved at sige nej tak til kage på arbejdspladsen eller bliver du fanget af mersalgs-fælden,…

Læs mere

Pengeuge har fået ny retro/moderne identitet

Det plejer at være sjovere at lære, når undervisningsmaterialet ikke ligner noget fra 80'erne. Sjovt nok er det præcis dét årti, som…

Læs mere

Interflora lancerer en helt ny blomst mod ensomhed

I en ny kampagne mod ensomhed lancerer Interflora Husk Hinanden Blomsten, der skal minde os om, at vi mennesker har brug for nærvær for…

Læs mere

Anthon Berg i ny outdoor kampagne

Anthon Bergs velkendte motto "You Can Never Be Too Generous" kommer i den grad til udtryk i eksekveringen af den danske chokoladeproducents…

Læs mere

Verner Pantons Panthella fylder 50 år

I forbindelse med at den klassiske Panthella lampe designet af Verner Panton (1926-1998) fylder 50 år i 2021, introducerede Louis Poulsen i…

Læs mere

LeoVegas i ny global kampagne

Fiktion, underholdning og humor kommer for alvor til udtryk i LeoVegas' nye marketingunivers, LeoUnivers. I den nye kampagnefilmen formår…

Læs mere

Kanonlækker animation af Jake Wegesin

Har du også undret dig over hvor "kanonkuglerne" lander, når de bliver skudt af fra Holmen i København ved solopgang og solnedgang? Det har…

Læs mere

Amager Centrets Kreative Instagram-konto

Det er ikke hver dag, at du får lyst til at følge en Instagram-konto for et shoppingcenter. Men Amager Centret har gjort det umulige med en…

Læs mere

Coronaplakater for Københavns Kommune

Illustrator Simon Væth skabte i 2020 denne plakatserie for Københavns Kommune, som bl.a. kunne findes på abribuser i Indre By, København. I…

Læs mere

Udviklingen af Corsa Pizzas identitet

Det kreative bureau Uncle Grey stod i 2020 bag identiteten for et af Københavns nye pizzasteder, Corsa Pizza. Corsa Pizza, der sælger…

Læs mere