Barkas står igen bag identitet og kampagne til årets CPH:DOX
Barkas har for andet år i træk udviklet den visuelle identitet og kampagne for CPH:DOX, Copenhagen International Documentary Film Festival. CPH:DOX er en af de største dokumentarfilmfestivaler i verden, og dette års digitale festival løber af stablen den 21. april til den 2. maj 2021. Med 180 nye dokumentarfilm fra hele verden der udforsker vigtige emner om børnene i syriske flygtningelejre, kampen mod klimaforandringer og Covid-19-pandemien, interaktiv kunst og 40 digitale live debatter og foredrag, skaber festivalen en unik indsigt i den virkelighed, vi deler.
Se traileren herunder:
Video via CPH:DOX
Credit:
Kreativ instruktion: Barkas
Redigering: Barkas
Komponist: Johan Carøe
Sidste år udviklede Barkas den visuelle identitet til festivalens tema Aktivistbevægelser. Inspireret af et punchy sprog og aktivistiske bevægelser, afspejler identiteten mod og radikale forandringer. Se resultatet herunder:
Fotos via Barkas og CPH:DOX
Er du nysgerrig?
Læs mere om CPH:DOX, Barkas eller Johan Carøe.
Barkas – Hjemmeside | Instagram
CPH:DOX – Hjemmeside | Instagram
Johan Carøe – Hjemmeside | Instagram
Denne artikel er skrevet af:
Frederikke Højsgaard
Skribent — Frederikke arbejder til daglig som Marketingkoordinator, og har erfaring fra detail-, event- og bureaubranchen. Connect med Frederikke på LinkedIn.
Modtag Det Kreative Brief hver fredag
En e-mail hver fredag morgen pakket med det bedste kreative arbejde, som vi har set i ugens forløb.