Tuborg Squash opfrisker sin identitet

Designbureauet Everland, der er et spinout-bureau fra Kontrapunkt dedikeret især til FMCG-brands, har givet Tuborg Squash en ny frisk identitet. Design Lead hos Everland, Jonathan Faust, har været inde over typografien (se mere fra Jonathan Faust her) og Mikkel Jul Hvilshøj har taget produktbillederne. Det nye design er moderne, mens man stadig fastholder brandets rødder med den svungne Squash-skrift. Ifølge Everland er tanken med designet, at det skal appellere til den unge målgruppe, men stadig fastholde de eksisterende fans.

Ifølge BureauBiz skal skal Wibroe, Duckert & Partners stå for eksekveringen af Tuborg Squash’ nye kommunikationsplatform, som bureauet Another skabte for brandet sidste år.

Få hele oplevelsen på Everland her.

Foto: Mikkel Jul Hvilshøj / Everland

 


Foto: Everland

 

Foto: Mikkel Jul Hvilshøj / Everland

 

Foto: Everland

 

Foto: Mikkel Jul Hvilshøj / Everland