Tuborg NUL-porteføljen udvides med to nye, frugtige varianter

Tuborg NULs nye farverige emballage sætter for alvor gang i sommerfornemmelserne.
Nu mangler vi faktisk bare vejret.

Sidste år stod reklamebureauet Wibroe, Duckert & Partners (WDP) for lanceringen af Tuborg NUL i en ny kampagne Præcis som ingen andre øl, hvor kendskabet til den nye alkoholfrie øl strøg i vejret lige så hurtigt, som man kan drikke en (alkoholfri) øl. Det samme gjorde salget. Faktisk er alkoholprocenten nok det eneste, der ikke er steget siden lanceringen. Og nu udvides Tuborg NUL-porteføljen med to nye, frugtige varianter – Citrus og Mango Passion. I den anledning er WDP i luften med et nyt rul på kampagnen og to nye animationsvideoer, der i et legende og farverigt univers med skumfiduser, golfbolde, træfugle og cykeldæk skiller sig markant ud fra konkurrenterne.

Senest stod Wibroe, Duckert & Partners også bag kampagnevideoen til den nye visuelle identitet for Tuborg Squash.

Se de nye kampagnevideoer til Tuborg NUL Citrus og Mango Passion herunder:

Video: Wibroe, Duckert & Partners.

 

Video: Wibroe, Duckert & Partners.

 

Foto: Wibroe, Duckert & Partners.

 

 

        

Foto: Carlsberg

 

0% alkohol. 100% sommerstemning.

Tuborg NUL er klar.
Er du klar? 

Læs mere om Wibroe, Duckert & Partners arbejde:
Hjemmeside | LinkedIn